loading...
شهر بازی
Admin بازدید : 18 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

 

با هر دموی جدیدی که از Metal Gear Rising: Revengeance منتشر می شود، استودیوی PlatinumGames نکات تازه ای را به نمایش درمی آورد که از بخش های مهم بازی نیز به شمار می روند. در E3 آن ها سیستم برش های معروف این بازی را به نشان دادند و گفتند که چیزی جلودار شمشیر رایدن (Raiden) نیست! این استودیو با آن نمایش اعلام کرد که MGR به نوعی با ساخته های قبلی شان فرق دارد و آن ها امضای جدیدی از خود را در این بازی ثبت کرده اند. Revengeance بخشی از دنیای Metal Gear را نمایش می دهد که جادوی بسیار جالبی دارد و تا کنون به آن پرداخته نشده بود.

سیستم مخفی-کاری، صحنه های سینمایی و راداری که برای بازی طراحی شده، به شما در بدست آوردن یک تجربه تازه کمک زیادی می کنند. تجربه ای با شمشیر رایدن کامل می شود! این بازی یک اکشن بسیار سریع و دوست داشتنی است، اما همچنان روح دنیای Metal Gear را می توان در آن دید. اتفاقات بازی 4 سال بعد از Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots رخ می دهند و به همین دلیل تکنولوژی های کلاسیک سری MGS در این بازی کمی پیشرفته تر شده اند. Codec رایدن دیگر در نزدیکی گوش او قرار ندارد، اما سیستم جدید آن به شما یک حالت گرافیکی زیبا می دهد و پیام هایش را در سرتان خواهید شنید. این موضوع باعث می شود تا برای دریافت پیام ها، نیازی به سوئیچ کردن های متوالی نداشته باشید.

 

 

در زمانی که او پیامی دریافت می کند، لازم نیست که در جایی ثابت بایستید. او در این زمان آرام راه می رود و شروع به صحبت کردن می کند. هنگام رویارویی با دشمنان هم او نمی تواند آن ها را خلع سلاح کند یا کارهای Big Boss را انجام دهد، اما در عوض می تواند دشمنانش را بی صدا به قطعات مختلف تبدیل کند! در این بازی دشمنان از زمان نیز به نفع خودشان استفاده می کنند. آن ها گروهی از نینجاها هستند که Desperado نامیده می شوند. رایدن یکبار در مبارزه ای، یکی از Cyborg Ninjaهای این گروه را شکست داده و یک دست و چشم او را قطع کرده بود. همچنین در MGR باید با افراد دیگری از این گروه مبارزه کنید که ماریسال (Marisal) و مانسون (Monsoon) نام دارند.

برای طراحی شخصیت ماریسال از الهه هندی ای به نام کالی (Kali) الگوبرداری شده است. گروه Desperado از افرادی تشکیل شده که قبلاً در دو گروه Cobra Unit و FOX HOUND بوده اند که در نسخه های قبلی این سری از بازی ها نامشان را بسیار شنیده اید. آن ها در این بازی به یک خطر بسیار بزرگ تبدیل شده اند، اما هنوز این تغییر ناگهانی مشخص نیست و PlatinumGames نیز چیزی در اینباره اعلام نکرده است. در کنار این موضوع، سیستم از بین بردن دشمنان نیز بسیار جالب است و شاید یکی از جذاب ترین قسمت های بازی باشد. در یکی از Boss Fightهای بازی باید با یک سگ آهنی مبارزه کنید که یک اره برقی به دم آن متصل شده است.

 

 

نام او Bladewolf است که بسیار سریع حرکت می کند و می تواند رایدن را در یک لحظه از بین ببرد. او در یک مکان کوچک قرار دارد، اما می تواند بخش های بزرگی را نابود کند. وقتی او به شما حمله می کند، باید سریع از مسیر حرکتش جاخالی بدهید و بعد به وسیله سیستم Blade Mode او را تکه تکه کنید! حالتی که در آن، بازی آهسته می شود و به شما فرصت می دهد تا دشمن را به اندازه ها و تکه های مختلف تقسیم کنید. البته رایدن با این قابلیتی که دارد، می تواند هر چیزی که به سمتش می آید را از بین ببرد. از موشک گرفته تا یک اتومبیل را می تواند با این حرکت از بین ببرد. البته در انجام این حرکت باید بسیار سریع و هوشیار باشید.

اگر نتوانید آن را به درستی اجرا کنید، یا صدمات جدی ای خواهید دید و یا شمشیر دشمنان در سینه شما فرو می رود و می میرید. تفاوت این بازی با نسخه های قبلی Metal Gear در این است که رایدن در زمان مبارزه هایش حرکت می کند و سریع می کشد و به قسمت های دیگر می رود. اما Snake آرام تر حرکت می کند، می ایستد، با حساب و کتاب دشمنانش را از بین می برد و از تجهیزات مختلفی استفاده می کند. رایدن در استفاده از شمشیرش معروف است و به همین دلیل نیازی به کارهای اضافی ندارد. استودیوی PlatinumGames در بازی Metal Gear Rising: Revengeance یک نمایش بسیار بهتر نسبت به بازی های قبلی اش داشته و یک بازی با کیفیت تر را در دست ساخت دارد. همچنین اگر دوست دارید بیشتر با این بازی آشنا شوید، می توانید دموی قابل بازی آن را که همراه با Zone of The Enders: HD Collection عرضه شده را تجربه کنید.

 

 

نویسنده: مجید نوردوست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیشنهاد ما برای دانلود مجله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 2,352