loading...
شهر بازی
Admin بازدید : 27 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

از نسل بعدی کنسول های بازی، خبرهای زیادی شنیده ایم و می دانیم که بسیاری از استودیوها و کمپانی های بزرگ بازیسازی دنیا، در حال ساخت عناوین جدید خود برای نسل بعد هستند. به همین دلیل ما نگاهی به چند استودیوی بازیسازی انداختیم که برای نسل بعدی کنسول ها در حال ساخت بازی هستند. اطلاعات زیادی درباره بازی های آن ها در دست نیست، اما صحبت های آن ها پیرامون بازی های جدیدشان جالب است.



Harmonix

سازنده سری بازی های Rock Band و Dance Central از جمله استودیوی هایی است که در حال ساخت بازی برای نسل بعدی است. این استودیو به دنبال یک طراح مبارزات برای پروژه بعدی اش می گردد. کسی که Harmonix به آن نیاز دارد، باید بتواند صحنه های Real-Time خوبی را برای قسمت تک نفره به وجود بیاورد. این استودیو گفته که بازی آن ها یک IP کاملاً جدید برای نسل بعد خواهد بود و هیچ شباهتی به عناوین قبلی شان ندارد. آن ها گفته اند که گیم پلی و داستان در بازی جدیدشان نقش مهمی خواهند داشت.



Bethesda

استودیوی Bethesda نیازی به معرفی ندارد. ساخته های این استودیو آنقدر خوب هستند که خیلی ها چشم بسته آن ها را خریداری می کنند. سازنده سری بازی های Fallout و The Elder Scrolls به دنبال یک برنامه نویس برای کنسول های نسل بعدی است. این استودیو به فردی نیاز دارد که بتواند روی تکنولوژی های جدید کار کند و توانایی این را داشته باشد تا روی بازی ای که این کمپانی هنوز اعلام نکرده و برای نسل بعد در حال ساخت است، کار کند. Bethesda اعلام کرده که می خواهد در نسل بعدی المان های نقش آفرینی را ارتقاء دهد. آیا بازی جدید آن ها Fallout 4 یا The Elder Scrolls 6 خواهد بود؟

id Software

id Software به دنبال افراد بسیار با استعدادی است که بتواند با تکنولوژی های جدید آن ها کار کنند. البته آن ها ابزار جدیدی برای برنامه نویسی روی کنسول های آینده خلق نکرده اند، اما از هم اکنون روی ساخت یک بازی برای نسل بعد کار می کند. id Software به دنبال افرادی است که از هم اکنون تجربه ساخت بازی برای کنسول های نسل بعد را داشته باشند. احتمال می رود که آن ها بخواهند بازی DOOM 4 یا RAGE 2 را برای نسل بعد عرضه کنند و به همین دلیل همه نسبت به تکنولوژی های جدید این استودیو کنجکاو هستند.



LucasArts

بازی Star Wars: 1313 با یک نمایش شگفت انگیز، باعث شد که همه شکه شوند! بازی فوق العاده زیبا بود، اما این موضوع که آیا این بازی برای نسل بعد عرضه می شود یا خیر، هنوز مشخص نیست. از طرف دیگر LucasArts به دنبال یک Senior Tools Engineer است که بتواند از ابزارهای این استودیو برای ساخت بازی های آینده استفاده کند. آن ها به دنبال یک Graphics Engineer نیز هستند که بتواند روی یک بازی Action-Adventure کار کند. LucasArts قبلاً به این موضوع نیز اشاره کرده بود که در حال ساخت یک بازی FPS برای نسل بعد است!



Avalanche

سازندگان Just Cause مدت زیادی است که روی یک بازی برای نسل بعد کار می کنند. یک بازی AAA و یک IP جدید که این استودیو به آن امیدهای زیادی دارد. آن ها هم اکنون به دنبال یک Cinematics Lead برای بازی جدیدشان هستند و در لیست کاریشان نیز به این موضوع اشاره کرده اند که به دنبال افرادی هستند که بتوانند روی این نسل از کنسول های بازی و نسل بعد بازی بسازند. بازی جدید آن ها یک عنوان Open-World خواهد بود و به همین دلیل احتمال ساخت دنبال Just Cause بسیار بالا است.



Spark Unlimited

شایعات زیادی منتشر شده که استودیوی Spark در حال ساخت بازی Star Wars: Battlefront 3 است. این استودیو در لیست کاری جدیدش به این موضوع اشاره کرده که به دنبال یک Senior Engineer برای بازی جدیدی است که برای نسل بعد ساخته می شود. به گفته Spark Unlimited بازی آن ها یک عنوان سوم-شخص و در سبک Action/Slasher است که دارای المان های Horror خواهد بود.



Digital Extremes

پس از ساخت The Darkness II از استودیوی Digital Extremes خبر زیادی به گوش نمی رسد. تنها چیزی که از آن ها می دانیم، این است که این استودیو به دنبال یک برنامه نویس برای گیم پلی است تا بتواند به آن ها در خلق یک بازی اول-شخص تیراندازی کمک کند. آن ها به این موضوع اشاره کرده اند که این افراد باید بتوانند با تکنولوژی های نسل بعد کار کنند و گیم پلی بازی ها را با توجه به تکنولوژی نسل بعد ارتقاء دهند.



نویسنده: مجید نوردوست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پیشنهاد ما برای دانلود مجله
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 2,355